tisdag 15 april 2008

God morgon på er!

Himmel, var dagens tisdagstema, vilken träningsvärk jag har!

Jag har nu gått fem - åtta km i flera dagar..... förutom i lördags då det säkert blev flera mil. Igår skulle dosen ökas...... ja inte i meter utan jag tog fram stavarna. Drog fem km i rask takt med stavar. Man går mycket fortare med stavar? Varför?
Ja i alla fall hänger armarna som döa sillar över tangentbordet idag................fy va gäddhänget är ömt! Ja ja mycket gnäll å men man vill ju meddela omvärlden att man liksom är på G.
Det är ju nåt kg kvar och nu måste jag ligga i för att komma i mål!

Här kommer i alla fall en härlig bild på en måsfylld himmel i Norge. Bilden är tagen av gubben förra sommaren!

Ha en skön tisdag därute i cybervärlden!









6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild!

Anonym sa...

Jag hukar mig, lite fågelfobi som jag har. Den vackra bilden till trots tänker jag på Hitchcocks Fåglarna...

Anonym sa...

Som jag sagt åt så många andra; jag älskar när det finns fåglar med på bilden.. Finns det något som symboliserar frihet bättre?
Kram, kram!

Randi sa...

Vilken härlig bild!!!
Älskar också fåglar i himlen.
Bra fångat!

infing sa...

Wao vilken läcker bild!!

kvmkalle sa...

det är starkt att gå ut och gå med stavar till på köpet. (vandra vidare) fåglar tycker jag om det tror jag du vet.