måndag 31 mars 2008

Veckans första dag = avklarad!

Ja jag tycker måndagar är bra trista.

Långa och jobbiga, det är fan så mycket trevligare med torsdagar och fredagar då man har nåt att se fram emot.
Idag har det varit extra jobbigt med revision och VU möte.
Många som sliter och drar i en och vill ha fem minuter här och fem minuter där.
Man känner sig otroligt kluven efter en sån dag.
Nu har jag faktiskt sökt nytt jobb och går nu och hoppas på att bli kallad på anställningsintervju,
det vore så jäkla skoj.

Men jag hörde i helgen att företag skriker efter löneadministratörer så det kanske finns hopp om ett nytt jobb.
Jag kan ju både lön och redovisning så det kanske inte är helt kört för en siffernörd som mej. Men igentligen skulle jag vilja göra nåt helt annat.
Men vad???

Serviceyrke vore inte fel, jag gillar det verkligen........
Ja jag får allt fundera på vad jag ska göra med mitt liv.


Idag avslutade jag arbetsdagen med lite billig shopping:
Dollarstore gav glödlampor, skålar, godis (borde inte en viktväktare köpa), presentsnören.
Rusta lockade med gula plåtburkar 50%, gardiner, rosa slickepott, chokladägg 50% (borde verkligen låta bli) och en massa rengöringsmedel. Va fasen tror jag att jag kommer att städa snart????????






Inga kommentarer: