onsdag 30 november 2011

Long time no see, verkar vara min favoritöverskrift

men så blir det när man har ett aktivt liv och inte har tid att sitta så mycket vid datorn....ha ha ha, det där var nästan som en riktigt bra skämt. Jag sitter ju här mest hela tiden. Men tiden fylls oftast med "hårt" arbete som är avlönat och i det ingår inte bloggandet. Nu funderar jag faktiskt på om jag ska börja arbetsblogga för att på så vis sprida mer information om folkbildningens fantastiska idé och om alla projekt som pågår i vår värld. ABF lanserar nu en ny community som även innefattar bloggar så jag tror att jag ska slå till.
Jag ska ju underhålla vår hemsida också, men eftersom mina kollegor inte är så skrivkåta alla gånger blir det inte så ofta som vi hade önskat. Nu ska jag i alla fall logga in och få in kommande utbildningar i form av ett kalendarium i alla fall.

Så i framtiden får vi se om min blogg här kommer att dö helt eller om den kommer att utvecklas och bli en del av mina nya uppdrag ;).


Inga kommentarer: