fredag 17 februari 2012

Syfestival på Älvsjö

Jag har länge tänkt besöka Syfestivalen i Älvsjö, men inte kommit iväg. I år bidde det i alla fall så och jag tog med Malin, Tessan och deras mamma Bettan :)
Hoppsan.......jag glömde ju Elsa, skäms på dej farmor!

Vi tog tåget och behövde inte tänka på väglag och parkering. Det går ju så smidigt med Pendeltåget till Älvsjö.

Men som den skapande själ man är har man ju alltid så höga förväntningar på saker och ting, så naturligtvis blev jag lite besviken. Men trots detta lyckades vi ändå fylla barnvagnens underreda med massor av tyger och tillbehör.
Innan vi åkte hem hann vi även med en sväng på stan!

Trådänglar som jag fastnade lite för och som kan bli en inspiration för framtida projekt i luffarslöjden.
Här är lilla Elsa och mamma Malin på tåget!

Tjillevippen!!!

Inga kommentarer: