söndag 29 januari 2017

Nytt år.........

Jag startade detta år med en vecka i sjuksängen, men den 4:e dagen blev det läkarbesök i staden och då passade jag på att ta en fika och köpa med mig sushi hem.


Riktigt skönt att få i sig lite mat som man sluppit laga själv. Febern vill inte släppa taget men det va ingen lunginflammation i alla fall, så det är bara och bita ihop och avvakta tillfrisknandet.
Tur att hundarna kan rasta sig själv på gården i alla fall.

 När det blir en fin dag som denna kravlar jag mig åter ut i bilen och tar en sväng på skogen för å ladda lite batterier.

Så kommer då dagen då det är dags att börja jobba igen efter julledigheten. Denna vecka drar vi igång med lite piff och fix i nya fikarummet för att sen kunna hålla invigning av detsamma

Bra blev det!
Mat mat mat
Olivias snygga inbjudan
 Vintern hänger i och vi har toppenbra sparkföre hemma. Elsa och jag passar på att sparka fram å tillbaka och ibland sparkar vi i tåg. Framförallt när Elsa blir trött i benen. 
Här blev det en liten miss i sittningen ;)







Inga kommentarer: