måndag 19 september 2022

Tripp till Rättvik

I sista minuten drog jag iväg till lingonskogen, plockade med sådan frenesi att plockaren gav upp. Men halv hink räcker åt mig så det blev ju bra ändå.


Regnbågen verkar gå ner någonstans i närheten av mig så kanske finner jag skatten när jag kommer hem.

Plötsligt tog jag mig i kragen och drog till Rättvik för att umgås med Carina och Micke en helg. Va så länge sen, men hos dom känner man sig hemma även om det går år mellan vi ses. Allt är så enkelt och självklart. Älskart!!!

Utsikt från bubbelkaret!


En Cava/aperol är ju aldrig fel!


Ner på samhället och fika och ta en promenad.


Micke kunde inte välja..... 

Carina och jag drog till skogs och tog en långpromenad, pratade och skrattade åt härliga minnen. På kvällen blev det god middag och bubbel och bad!

Å vips så va den helgen slut och det var dags att åka hem. 

Tjillevippen och tack för denna gång!!

 

Inga kommentarer: