måndag 22 september 2008

Elitseriepremiären avklarad

Ja nu tror ni väl att det ska bli ett sportigt inlägg om ishockey och Brynäs duktiga målvakt, men så blir det inte.

Jag bara konstaterar att vinterns grabbiga sysselsättning har startat bra för Brynäs. Jag gillar denna sport precis lika mycket som grabbarna i familjen så det blir inget slagsmål om TVn.

Annars är det mest jobb nu för tiden. Jag tycker inte att tiden räcker till för så mycket mer tyvärr.
Vissa bokar resor till andra sidan jordklotet och jag får nöja mej med en resa till Mora nästa vecka.....
- Nä jag är inte bitter!!!!! *ler*

Ska bli kul att träffa grabbarna i Mora, det var länge sen. De växer ju flera dm mellan gångerna vi ses!

Ska vara i Dalarna ett par dagar och kuska runt så det kanske blir nåt besök hos en eller annan bloggare också!
Hoppas få tid att göra några privata stopp på min turné
.

jakt

Nån som ser "Hälge"?

 

Inga kommentarer: