onsdag 3 december 2008

Onsdag, regn och Östen med resten!

Ytterligare en mörk dag närmar sig eftermiddag. Idag ska i alla fall dagen förgyllas med ett besök i Gasklockorna och Julstök med Östen m resten!

julstok_etta

För observanta läsare vill jag bara meddela att idag är det den 3:e och en extraföreställning som ej finns med i annonsen.

För övrigt har veckan varit si så där än så länge. Tandläkaren skapade ett tomrum i min mun i måndags och jag blev 1100 kronor fattigare i en hast. Många fula ord hoppade genast ur min mun. Nu gör det fortfarande ont i käken efter hennes brottningsmatch men jag hoppas det går över till i morgon eftersom det då bär av till Sälen på en skön och välbehövlig långweekend i vinterland.

 

Men först en helkväll med Östen med resten!
Tjo faderittan!

 

 

 

 

Inga kommentarer: