söndag 30 november 2008

Älgjakt och vinnare........

Vilken dag det har varit.
Vaknar klockan fem med tandvärk.....satan......ser tusenlapparna flyga iväg.....
Lägger mig på soffan och tittar på julstjärnans ljusspel i taket. Vackert!
Klockan tickar på framåt halv nio och jag går upp och kikar ut. Älgen som var här igår är tillbaka! Mumsar på växtligheterna på hygget!
Jaktlaget har samling 250 meter bort........... Det blir en snabb och lyckad jaktdag!

Bild 159

Alice får gå ut och snoka efter älgen och blir alldeles till sig när hon får springa efter älgen som nu ligger på tracken. Kul att ha action direkt utanför fönstret.

******************

Igår vann jag ju på Annalundas blogg. Superkul!
Här är vinsten!

vinst 
Bilden lånade jag från hennes blogg, hoppas det är okej!

Visst är den fin?

************************************

Nu ska jag åka till Bigbay och planera fjällsemestern nästa vecka.

IMGP2054

Ha en skön adventskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ville bara säga hej! Hoppas allt är bra med dig. Fin vinst hade du fått också. Kul. Ha de så gott! /Anette