måndag 26 januari 2009

Jag vet snart inte vad som är upp eller ner!

Måndag, tisdag och vips är det måndag igen! Dagarna bara viner förbi precis som snöstormen i helgen. Men satan va skottning det blev..... vojne vojne!

Som tur är får man besök av lilla Ella som piggar upp tillvaron när det känns som mest trist. Hon har nu fått sitt täcke och det blev ganska bra fast det blev hastigt sytt.

Bild 012

Bild 009

Vad gör vi mer om dagarna, jo vi jobbar, tar hand om hem och sjuklingar, jobbar igen och sover en skvätt när tillfälle ges. Tyvärr skapades en ängel i familjen i fredags så det är lite att stå i de närmsta dagarna, men det kommer säkert att gå bra det också.
En dag i taget så!!!!

Ses snart igen!

4 kommentarer:

Eva Linnea sa...

Vilken rar liten go´bit! Ett mirakel föds och en ängel blir till, det är väl det som är livet?! Min mamma hann tyvärr bli en ängel innan Atlas föddes, men hon fröjdas nog i sin himmel. Det är jag säker på.
Kram Eva Linnea

Anette sa...

Det är väl så det är i livet ibland. I samma veva som min mormor dog blev jag gravid med J. En evig rundgång på nåt sätt. Ha det bra det går. Kram Anette

Ps.täcket är superfint!

Lotta 8`) sa...

Den ena föds och den andra.... blir en ängel. Så ni har också drabbats av sorg....usch skriver jag då.... Men en tröst är ju den lila söta nya familjemedlemmen :) Kram på dig 8`)

Saga sa...

Min dotter är en ängel ... herren tar & herren ger, kan man säga så?! Kram å grattis till den lilla söta!