onsdag 10 februari 2010

ABFs nya webbportal

Ja det var temat på dagens föreläsning i Stockholm. Mycket nytt och matnyttigt, men vi får allt vänta till i slutet på mars innan vi kan påbörja det skarpa läget.

Härligt med ett modernt tänkande och nya infallsvinklar. Känns mycket positivt för en kreativ hjärna som min.

Jag har ju massor av förväntningar på mitt nya jobb så det känns verkligen härligt att få börja med en ny portal helt från början. Nytt utseende och nytt fräsch innehåll.

Hoppas mina kollegor därhemma blir lika entusiastiska som jag och att jag kommer att kunna bli en pedagogisk utbildare så småningom.

En gör så gött en kan, å de får väl räcka.

Nu blir det till att jaga tågtider till Söderhamn i morgon bitti och få en drillning i programvaran Baltzar.

Ligger på, men skoj att det rör på sej!

Tjillevippen!

Inga kommentarer: