fredag 5 februari 2010

En månad på nya jobbet!

Tänk va tiden går fort. Både på jobbet och fritiden. Bloggandet ligger på is och jag vet inte riktigt hur jag ska få gnistan tillbaka till bloggandet.

Det nya jobbet kommer att kräva bloggande, men kanske inte här på min privata blogg. Men kanske stimulerar det till att komma tillbaka även här.

Trädgårdsbloggen kommer i alla fall att avvecklas och allt som kommer in kommer att hamna här i så fall.

Mitt nya jobb känns i alla fall toppen än så länge. Men många nya utmaningar väntar och redan nästa vecka bär det av till storstaden igen.

När det gäller mina kreativa utmaningar är de fortfarande få. Just nu svingar jag fem stickor för att få ihop ett par benvärmare till dansen. För den fortsätter jag med i alla fall.

Yeeeehaaaa!!!

Nu väntar en skön fredagkväll med mina hundvänner, en liten brasa och absolut ingen skottning!

Tjillevippen!

Inga kommentarer: