tisdag 11 januari 2011

Tiden går och vi skriver nu 2011

Ja hualigen va det går undan. Det är långt mellan inläggen. I natt hade vi “objudna gäster” på jobbet, men vår avdelning klarade sig ganska bra. De var mest nere i källaren och stökade till.

Jul och nyår har i alla fall passerat med en blixts hastighet och Anders 50 årskalas likaså.

Jag har varit på en arbetsresa till Moldavien i december och den kräver ett alldeles eget inlägg.

Moldavien 100

Jag har jobbat ett helt år nu på mitt nya arbete och det känns fortfarande kanon. Jag jobbar ju ganska mycket med sociala medier och behöver verkligen hålla mej ajour med bloggandet också. Men det är svårt att hinna med allt.

oar

Nu är det dags att avsluta dagens arbete och likaså detta korta inlägg som bara tog 5 minuter att få ihop. Jag borde ju hinna oftare.

 snöras

Snart väntar nog en sån här snöhög på oss!

Inga kommentarer: