söndag 19 juni 2011

Vilken kall helg det varit.....Brrr!!

Ja usch va jag fryser... men jag har trotsat vädret och varit ute i trädgården i alla fall. Vi har även gjort ett par shoppingrundor i helgen. Men tiden går så fort när man är ledig. Jag sitter just nu och funderar på om jag ska va lite extra ledig i år, det vore verkligen gött å ta hand om sig själv lite extra för en gång skull.

Men visst ja, jag ska ju åka till Bali......... det blir nice.

I förrgår beslutade jag att Agda skulle få ruva sina ägg den här gången. Nu ligger hon på ganska många ägg så vi hoppas det blir fler kycklingar den här gången. Sist blev det bara en av sex.

Andra nyheter är att det blir loppis i oslättfors i sommar. T & M kör i Kvarnen från 9 juli och framåt. Det ska verkligen bli skoj. Kanske man kan bli av med lite skit!

Nu ska jag försöka blogga från mobilen så kanske det blir lite oftare, men det krävs väl en del övning kan jag tänka.

Dagens bild blir på mina bonusgrabbar på studentbal.

Inga kommentarer: