söndag 2 mars 2014

Babynest

Ja så var vi där igen då......Lovat jaa,  innan jag tänkt efter!
Men gjort är gjort så då får vi väl ta tjuren vid hornen och lista ut hur man gör ett babynest.

Gjorde först en prototyp där de flesta felen gjordes. Rättade till och nummer två blev ganska okej i min smak. Alla ser ju väldigt olika ut på nätet så det gäller väl att hitta nån som man själv gillar.


Naturligtvis tyckte jag det var urkul att sy babynest´s så jag fortsatte. Tyvärr tog stoppningen slut så nu har jag några på lager som ska stoppas så fort jag köpt hem lite stoppning.

Sen ska vi sy tunikor, mössor och klänningar av alla nya trikåtyger som kom med hem från Symässan också.
Bettan och jag for ner till Stockholm och gjorde en hel del fynd, samt mös runt lite en heldag.

Lite lunch och ett liten litet glas! ;)

 

Här är högen som ska sys upp under våren!




Inga kommentarer: