måndag 1 oktober 2007

Måndag och 2-årsminne!

Ja idag är det två år sedan huset jämnades med marken kan man säga. Alltså två år sedan det brann och hela mitt 43-åriga liv försvann på en halvtimme. Idag bor jag i ett nytt hus på samma tomt och tycker att jag lever ett minsta sagt lika bra liv som den 30 september 2005.

Det är konstigt va man kan ställa om sig i ett nafs. De två år som gått har varit både ris och ros, för jag ska inte undanhålla att det även varit jobbiga dagar på vägen. Jag ska försöka få in några bilder på hur det såg ut.

Ja detta är bilder som får en att minnas och det konstiga är att det hjälper en positivt att se så bra det ändå har blivit. I morgon får vi se bilder från det nya huset. Kul va?
Ha en riktigt bra dag!






1 kommentar:

Anonym sa...

Va tråkigt med branden. Men det verkar ändå som du tagit det bra i alla fall.
Lycka till med nya huset!