torsdag 8 maj 2008

Idag fick jag läxa av LindaLunda!

Hon tycker att jag behöver komma igång med min keramik igen så idag skulle jag göra tre toppar till armeringsjärn att ha i trädgården........ Vojne vojne..... Sen skulle jag göra en djävulshund???? Ja ja tänkte jag, jag åker väl hem så får vi se vad det blir...
Tre toppar.....jo då det löste sig.....
Men hunden......nix pix, den fick inga horn och blev skitful, men jag har i alla fall knådat lite lera idag och det känns bra.



Skulptera är helt enkelt inte min grej, inte djur i alla fall.
I går började jag sy några Cup Cakes som jag hittat beskrivning på Moas gård, det var verkligen skoj och de blev rätt okej. Med andra ord ser de goda ut!

Dessa ska få pryda ett tårtfat i uterummet.
Mycket bra viktväktar-bakelser!
Tack Monica för beskrivningen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nemen titta va roligt att du fick till det med både muffins och toppar till armeringsjärn.. och jag ser att du strösslat lite på dem också det var en bra idé.. Känns väl skönt att göra sin läxa ritigt och ordentligt.. nu får du ledigt tills måndag i alla fall.. tycker jag =).. Kramiz

Linda Lunda sa...

KANON!!!! Allt blev ju jättefint! Även den fula(dina ord) hunden blev helt underbar!
Nästa gång du hör av dig... moahaha... får du kanske en ny läxa?
Linda