torsdag 15 maj 2008

Kall majdag fast solen skiner!


En helt vanlig torsdag kan tyckas, men ack så jobbig.
Personliga upplevelser denna morgon har gjort mig helt slut.
Helt tom i huvudet, kan knappt skriva.
Vad vill jag då förmedla denna morgon, jaaaa det kan man undra.
Jag försöker tänka positivt och att mamma just nu är på en härlig bussresa där hon får koppla av med sina väninnor. - Njut nu mamma!

Jag har anlänt till jobbet men kände att jag måste tömma hjärnan på lite först innan jag kan komma igång med mitt arbete. Så nu häller jag ut lite överskott här på bloggen så kanske det blir lite plats för siffror sen.

Fick ett konstigt sms i går natt att vår älskade hund Alice inte skulle gå att använda till avel på grund av katarakt hos sin pappa, det kändes väldigt tråkigt eftersom hon är en alldeles förtjusande Jack Russel. Sms:et var mycket knepigt för det var från ett dolt nummer...... så det måste kollas upp....kanske nån dåre som fått fnatt!
Ha en skön dag!
Så nu blir det inte mer, jag måste arbeta!



Inga kommentarer: