onsdag 28 maj 2008

Måste tjuvblogga lite idag!

Jag har ju vunnit......tror jag tuppar av!!!!!
Kommer till jobbet och slår på datorn och har fått ett msn meddelande under kvällen som ploppar upp när jag kommer till jobbet. Det är från Monica.
Chefen får säga vad hon vill men jag måste få skriva lite nu.
Titta vad jag har vunnit hos Moas Lovely things!
En helt underbar Glitter-Tindra som ska få härska över mitt nya uterum och sprida sitt glitter över oss alla som kommer att sitta där, när det blir klart.
Allltså jag är bara såå glad, kan ni fatta, jag har vunnit!!
Jag lånar en bild av Monica så alla kan se skapelsen......
Å det bästa av allt........jag slipper sy en egen....Men då kommer säkert nån och säger att hon måste ha en kompis...
Monica, en tävling till tack! *ler*
Superskoj är det i alla fall!
Tusen tusen tack Monica!

1 kommentar:

Stina sa...

Kom när ni kan bara.:-) Trevligt med vinst hörru!;-)
Kram