söndag 22 juni 2008

Min älskling är tillbaka!

Den bärbara datorn är hemma igen efter sin rehab.
Tyvärr blev de tvingade att göra en transplantation av ny hårdisk. Den ena var helt död tillsammans med grafikkortet. Å tänk så mycket man förlorat nu, för naturligtvis var inte allt kopierat. Att man aldrig lär sig.
Nu måste jag ägna en helkväll till att köra in alla program igen. Men det får bli en annan dag.
Nu har midsommar passerat och jag har varit sjuk.
Förstår inte varför jag åker på allt skit.
Nu är det UVI som däckat mig totalt......
Men som vanligt gör man det man ska i "pensionatet" och däckar sen när familjen försvinner till jobb och golfturer. Nu har jag vaknat till och skriver några rader här, för jag antar att det blir svårt att somna om.
När jag fått PS kommer jag att skriva mer om vad som hänt i helgen och lite annat smått och gott. Men nu får det bli bara text. Jag måste ju visa vår fina midsommarstång med mera.
Jag har nu en veckas semester och ska försöka ta mig ut på några utflykter när medicinen hjälpt mig lite på traven och tagit bort värk och feber.
Nu ska jag läsa mina favoritbloggar och se vad som hänt hos dom i helgen!
Ni som väntar på bilder får återkomma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ööhh...vad är UVI? Universal virusinfektion? Förkylning, eller..
Ren gissning...
Hoppas du piggnat till! Vad et än betyder