fredag 27 juni 2008

Ockelbo Marknad och Tetha Åhs

Bild 006

Ja det är just det som varit på tapeten idag.

Tetha är journalist på AB och vi träffades på förmiddagen idag. Mycket trevligt möte. I morgon får vi se vad hon hittat på.

Ja som sagt, Ockelbo Marknad...............


Om han däruppe var ledsen eller om han duschade länge idag vet jag inte, men han formligen vräkte ner vatten över oss marknadsbesökare. Inte bara en skur utan oavbrutet i minst en timme.... Jag var som en dränkt katt innan solen äntligen lyckades hitta igenom molntäcket för en stund.

Fyndande jag?
Tveksamt!

Lyckades få med mig ett par byxor som på något konstigt vis tydligen trodde att jag minskat mer i vikt än vad som är sant. Mao de var för små!

Idag ska jag visa sonens lax!

Bilden ska vara klickbar!

Bild 308

Kanske blir det fler inlägg under kvällen! Bland annat från midsommar och tunnbrödsbaket!

Hej så länge!

Inga kommentarer: