tisdag 28 oktober 2008

Chokladprovning mm ja mycket mera!

Ja tiden går och jag har haft en bloggpaus som heter duga! Men om tiden inte räcker till och orken tryter då kan det bli så här. Nu snor jag några minuter på jobbet för att få till några rader.

Sist vi hördes av var jag i scrapträsket och där är jag kvar.

Men för två veckor sedan var jag på chokladprovning och det var en underbar upplevelse. Mums fillibabba kan jag säga! Vinet som serverades till var det heller inget fel på. Nu ska jag lägga ut några bilder på mina vänner som var med och de får väl slå mig nån dag om de blir arga.

choklad1

choklad2

choklad-3

Bilderna är klickbara!

***********

Sen tickar tiden på, pappa är på rymmen (läs på andra bloggen om ni är nyfikna), jag dansar vidare, slingar grannens hår och besöker min tyska väninna.
På jobbet är det full huggning med möten hit och dit.
Mini spelar match och vi går på hockey.
Inga problem att få tiden att gå!

mini

Sen var ju Alice med på jobbet också!!!!

alice1

Nu är det nya äventyr som väntar så vi får se när vi ses och hörs nästa gång!

Tjillevippen!

Inga kommentarer: