onsdag 13 maj 2009

På väg till Tallin!

Ja då var det dags att åka hem och packa för avresa mot Tallin i två dygn. Åker med jobbet så det blir ingen semester direkt. 3 timmar fritid på två dygn, det kan man inte kalla semester. Men jag hinner väl ut på torget i Tallin och köpa mig ett par stickade vantar och lite linne. Kanske kan sy nåt vackert när jag kommer hem igen.

Men då väntar ju uterumsbygget på mej. Hoppas gubben har köpt hem lite virke och börjat med projektet, men det är nog att hoppas för mycket. Han jobbar ju JÄMT! (säger han i alla fall) No more comments!

Annars inget nytt under solen mer än en mindre skogsbrand i trakten därhemma häromdagen. Nån “stanare” som varit ute och grillat förmodligen. Asfalt brinner ju inte lika bra som skog!

Jo visst ja, det var nån som såg en björn i Brännsågen härom veckan…

..

Roligaste som händer just nu är planering av återträff med min gamla gymnasieklass. Bara tjejer som gick det som nu heter Textil och design, förstår ni va kul. Det känns ju som det är hundra år sen.Kids at School Clipart

Vi ska ha en kreativ helg tillsammans i juni och det kan ju sluta hur som hellst. Hoppas vi skapar nåt av värde…….

Nu ska jag hem å packa……Hörs å syns om inte båtjäveln sjunker!

Bilden lånad från Aftonbladet på nätet

Inga kommentarer: