fredag 8 maj 2009

Fredag hela veckan........

I dag pratar vi om en massa saker kring bloggande på kursen som jag har med mina kollegor. Många frågor dyker upp om hur man ska förhålla sig på en blogg med olika saker.
Jag har lärt mig massor under resans gång och är inte längre så öppen med vissa saker som jag skulle kunna vara pga att det används av mina läsare på fel sätt.

Läsare har ju lärt känna mig och ringar in även min omgivning, men tack och lov har jag inte råkat ut för nåt riktigt jobbigt.
Nu sitter alla på kursen och bloggar för fullt och det känns roligt att jag fått fart på deras skriverier. Hopppas nu att de håller i sina bloggdagböcker och ger oss lite matnyttigt nån gång emellanåt.
Eftersom kursen handlat om bildhantering hoppas jag givetvis på att de fotar och redigerar fina bilder som vi kommer att få del av snart!
Jag vill tacka "mina elever" med detta inlägg, för att de har stått ut med mig och kanske har de lärt sig nåt, vilket jag verkligen hoppas. Jag slog i alla fall inte ihjäl nån.


Bifogar idag en bild på "Mona Sahlin" alias Pia Möller Andersen när hon besökte oss på vår årskongress häromveckan. Vill ni har underhållning så är Pia ett hett tips!

Inga kommentarer: