fredag 23 september 2011

I morgon bär det av!!


Ja nu är väntan snart slut. I morgon åker jag, svägerskan Anneli och några fler till Bali på två veckors semester. Vi ska ha en skön baravarasemester och ta dagens om den kommer. Jag hoppas min förkylning inte blir värre bara!

Om vi kommer åt kanske det blir något inlägg här på bloggen med några fina bilder, annars får det bli när vi kommer hem!

Å när vi kommer hem blir det full fart mot julen med marknad i Oslättfors och allt vad det innebär. Skapandet ska komma till sin rätt igen. Å det som är så roligt med det är ju att man mår så fantastiskt bra av att skapa med sina händer. Jag fattar inte varför jag inte gör det oftare!!! Ska slänga ihop lite tomtar och annat oknytt även i år tänkte jag. Sen ska jag även baka tunnbröd under marknadsdagarna.

Men som sagt, nu åker vi och laddar batterierna på Bali. 
Tjillevippen!
På återseende!

1 kommentar:

Lavendel o Lantliv sa...

Tänk på mig en sekund bara när du ligger där på stranden och blåser bort ett sandkorn från nästippen och läppjar på någon god dryck, hälsa Annelie och ha de bra och gör allt som jag också skulle ha gjort!!Kram Eva-Lena