onsdag 14 oktober 2015

Morgonbilder

Ofta har jag kameran med mig i bilen. Så på mornarna brukar jag stanna och ta lite bilder på väg till jobbet inne i stan. Jag passerar genom lite skogar och vattendrag som skapar fina tillfällen till trevliga bilder. Delar några här som ni kan njyta av.
Jag använder även instagram (mobergskan62) och delar lite bilder där eftersom blogginläggen inte duggar så tätt. Men rätt va det är så finns det även ett nytt inlägg här. Precis som nu.

Ibland åker jag mot Sandviken och då passerar jag denna vy

Även här är det Lundbosjön.

Smörnäsån

Udden i Smörnäs

Plötsligt åker vi åt ett annat håll och då får vi se detta på morgonen, Råhällan.

Här en myr mellan Råhällan och Hagsta i soluppgången.

När jag åker mot Gävle blir det många bilder kring Testeboån. Här en bild tagen nu i oktober.

Samma dag som bilden ovan och samma å.

Här skapar morgonsolen en lägereld i vattenytan.

Avslutar detta inlägg med en bild från Öjaren.

I detta inlägg är bilderna helt oredigerade. Gör ett snabbinlägg från jobbet. Nåra bilder är tagna med mobilen och några med min Canon EOS 70D som är min följeslagare.

Inga kommentarer: