fredag 26 februari 2016

Fredagsmys på jobbet

Sitter på jobbet och har det ganska lugnt. Offrar några minuter på en blogginlägg, det är ju fredag och snart fikarast.
Mina dagar på jobbet är verkligen olika. Ibland fullt ös och ibland kav lugnt. Idag är en sån dag som jag verkligen, redan nu kl 10, hunnit en bra bit ner i tråkhögen med sånt man drar på in i det längsta.... Skönt att göra sånt när det är fredag.

När jag kommer hem idag ska jag försöka börja städa lite....sån där städning på djupet ni vet, som man tror att man ska göra varje vår men man blir aldrig klar. Sen ska barnbarnet Elsa sova hos farmor och i morgon ska vi på minimello med Bollibompa, sen blir det dop i Oslättfors kyrka och sen pustar vi kanske ut i soffan.

Men ikväll ska Elsa och jag ut och åka spark i månskenet, så hoppas det klarnar upp tills dess. Igår var det sånt grymt bra före....sparken bara forsade fram på skogsvägarna.
Tjillevippen!!

Inga kommentarer: