fredag 7 oktober 2016

Äntligen fredag!

Jag är trött. Trött på att va trött. Blir sittande kvar i bilen när jag svängt upp på gården. Sitter å glor in i garageväggen. Kommer mig inte för att kliva ur. 

Då kommer det en bil och där kommer hon, det älskade barnbarnet som alltid ger mig energi och får mig glad. Plötsligt kan jag hoppa ur bilen och möta dom två som betyder mest av allt. 
Plötsligt blev allt skoj igen. Maten åker in i kylen och vi myser ner oss i soffan med  lite fredagsmysfika. Tittar en stund på tv innan vi kom på att vi skulle cykla till lekparken och samtidigt rasta Alice. 
Då skulle vi även ha picknick tyckte Elsa. Hon packade filt och popcorn. 😂 sen vare klart! 

Ja varför krångla till det?

Sen är vi båda lite fulla i bus så när telefonens kamera startar blir det bara galenskap. Å som jag gillar att hänga med denna lilla fröken. 

Vi cyklar hem till pappsen och jag cyklar vidare hem till mig. Blev en rätt bra fredag ändå. 
Tjillevippen!!

Inga kommentarer: