tisdag 11 november 2008

Veckan som gått!

Onsdag 5 november

Dagens händelse, utöver det  vanliga, var nog utvecklingssamtalet med chefen! Jag är en uppskattad medarbetare som tar ansvar och egna initiativ på ett positivt sätt. Jo man tackar!!!!  Trodde ni det skulle vara bra så???  Icke sa nicke..... Mer ros och även lite ris!
Hmmmm ....Jag är lite bitchig till och från..... (detta måste analyseras). Men säkert sant!!!!  Ha ha!!!
Kvällsaktivitet idag var Lindedance!
alice

Torsdag 6 november

Idag var det medlemsdag på Hemtex.....20% på ALLT även redan nedsatta priser. Jiihaaa!!!!!
Blev det då?
:) :( Både ris och ros här med......Det blev bara tre dunkuddar, men till priset under vad en kostade igentligen, det var även 3 för 2 och tillika rea samt 20%....Skapligt! Pust en sån dag!
Klämde tre nummer i mitt "Platespottande" också!

Fredag 7 november

Ledig eftermiddag. Låg på soffan, hämtade mini, gubben jobbar, jag städar! Skittrist!

Lördag 8 november

Skitväder, fortsätter städa, gubben sover jag tassar omkring (Han har "jobbat" natt). Gör inte mycket alls!

Söndag 9 november

Fars dag.....hoppar min egen pappa och bjuder ut gubben på grekisk restaurang i stället. Min junior vill inte följa med men gubbens hänger på.

Måndag 10 november

Tung arbetsdag med ryggbehandling på eftermiddagen. Fryser på kvällen, ligger under täcket och ser på TV och kollar in gubben som hamnat i nån form av för tidig 50-års kris. Han har varit till Valbo och köpt en ratt till dataspelet............inga ytterligare kommentarer...
Jo en föresten....kan det bero på hans tidigare liv som rallyförare???
Händer det nåt idag då?????
Möjligt det!

Inga kommentarer: