måndag 14 januari 2008

Blandad kompott!!!!!

Vad har hänt sen sist?
Ja tiden går ju så fort och framförallt helgerna!
Det säger bara svisch så är det måndag!


I fredags hade vi besök av våra trevliga grannar och deras barn.
Här ser vi gubben tillsammans med Alfons och Edith som myser i soffhörnet och tittar på Lets Dance. Vi planerade en pubkväll i byn och den 10:e smäller det!
Överkastet i förgrunden fyndade jag på Jysk för 150 spänn och den ska användas som picknickfilt i sommar. 220x260 perfekt!!
Ja så blev det ju så lördag och det snöade och regnade hela jäkla dagen. Låg inne och sportade via tv:n nästan hela dan. Fram mot eftermiddagen var det dags för lite styling, vi skulle ju bort på jaktmiddag, som min bror stod för!


Han är kung i köket och den här gången bjöd han oss och "slaktarn" med familj på en helt underbar middag.
Förrätt: Toast med löjrom och champinioner!
Varmrätt: Tjäder och Orr-gryta, med smörstekta morötter och sparris.
Efterrätt: Vaniljglas med varma björnbär!


Vi åt så vi höll på att dö!




Men titta på de här då!!


Fick jag av mamma i helgen, visst var de underbara?
Nu är frågan bara: Vad ska jag sätta i dom?

Kanske får ni se resultatet så småningom!

Minen bjuder vi på!


Detta inlägg får en speciell tokhälsning:
Till min brorsdotter Helena från faster K!


Love You!

1 kommentar:

Stina sa...

Vilket skönt inlägg. Härliga bilder på ungar och allt. Fina ramar du fått.
Nästa gång får du inte äta så att du nästan dör. Hör du det?

Puss