söndag 6 januari 2008

Vuxna leker i skogen!

Ja jag har ju två bonusbarn som "leker Arn" med andra vuxna pojkar. Den här helgen är det Mellisen Emil som varit ute i hemtrakterna, Lundbo, och lekt, även om han kallar det för något annat. Han blir jävligt sur när jag säger leker, men men jag tycker hobbies är en form av lek och nöje. I alla fall tog jag några bilder när han kom hem så att han ska få vara med i bloggen i alla fall.
Kläderna är ju i alla fall fina och jag har lekt lite med bilderna i PS.
Den här bilden är omgjord med kolstift. Nu är det dags att se på skidåkning på TV och dricka en kopp kaffe.
"Jag tycker bättre om drömmar om framtiden är om det förflutnas historia!"


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är vl skönt att man kan leka oavsett ålder :-)
Mellan

Diverselådan! sa...

Vilken kul blogg du har. Jag kikade lite på den andra också. Här finns ju lite allt möjligt om ditt och datt. Jättekul! Kommer snart tillbaka igen.
Kram från Annette

Diverselådan! sa...

Å så såg jag nu att du länkat till MIG. Guu, va kul!
Länkar till dig från mig.
Kram igen!