måndag 4 februari 2008

Helgen som gick!


I fredags bar det av till Mora på jobb!
Naturligtvis passade jag på att besöka butiken "Slott & Koja" i stationshuset!

Som vanligt kunde man inte hålla sig från att handla när man kommer in i en sån här trevlig butik. Det blev en fruktskål, ljus, fönsterhängen i present till min väninna som jag skulle besöka senare under eftermiddagen.

Nu var det bäst att ila iväg tillbaka till konferensen som skulle inledas av Wanja Lundby-Wedin.

Det blev en dålig bild för det var långt håll!

På eftermiddagen var det dags att ta ett litet break från jobbet och åka till mina gamla grannar som nu flyttat till Vinäs. Filip fyllde 9 år på lördagen så jag åkte dit mest för att överaska honom, och gissa om han såg ut som en fågelholk när han öppnade dörren!
Kul som tusan att kunna överaska!

Här ser vi mina favoritgrabbar i Mora.
Ni skulle bara veta vad jag saknar dom!
**********************
På kvällen var det show och dans med tre tejer från Mora som jag inte minns namnet på, men det var kanonbra underhållning!
***********************************
Lördagen bjöd på mer underhållning!
Marie Picasso på Gävle Konserthus!

Naivt och personligt, men helt OK!

Vad gjorde jag då på söndagen??????
Vilade!!!!!

Inga kommentarer: