tisdag 5 februari 2008

Tisdagstemat "Cirkel"

Det första cirkelliknande jag hittade bland mina foton var ratten på gubbens rallybil. Så idag var det då kanske meningen att gubben skulle få stå i centrum.

Vad är cirkel för mig annars?

Jo klockan, livet, kosten, solens bana, jag jag tänker på massor av saker när jag hör ordet cirkel.
********************************

I dag har jag varit till tandläkaren igen.
Det var en lagning som gått sönder.
Som tur var gick det på garanti så det känns nästan som man vunnit pengar idag!

*********************************
Å idag har jag fått hjul på underredet till brännugnen.
Det går framåt!

Ha en bra kväll och var rädd om varandra där ute!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, gubbarna behöver få synas dom med :-). Tandläkarn är sällan en roligt besök..

Cattis sa...

hehe... tog med min gubbe på tisdagstemat oxå fast på ett annorlunda sätt :)

Anonym sa...

Vad kallar man en bil med två fruntimmer i ???
En herrelös bil med fem rattar i fram...