söndag 24 februari 2008

Lofsdalen dag 2 - Inlägg två

Sen eftermiddag drog Marie och jag, tillsammans med hennes dotter och dennes pojkvän, iväg på skotran. Vi for över fjället och tog sen en runda ner över sjön och passade på att handla i affären. Tyvärr hade vi oflyt med vädret för det snöade som fasen... så vi var inte ute så länge.
Sen var det dags att åka hemåt och göra mat.
Idag blev det tacos och naturligtvis åt man sig alldeles för mätt.

Men jag luftade Alice och fick lite frisk luft så då kändes det bättre.
Därefter blev det bastu och nu kvällsdrink och blogginlägg.

Tänk i morgon är det måndag och jag ska inte jobba!
Jippiiiiee!!!!

3 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Vad härligt ni ser ut att ha!!! Och vad häftigt med skoter - och det var era egna? tänk - det har jag aldrig kört..... men så bor jag ju i lilla Venedig så kanske en vattenskoter hade suttit rätt! Och lycko dig som slippar jobba i morgon!!! Ha en fortsatt bra ledighet och hoppa lite i snön för mig :) Kram 8`)

Anonym sa...

vad underbart det ser ut!blir ju lite avis!
ha så skönt kram mellan

Anonym sa...

Avundsjuk? är bara förnamnet!
Men å andra sidan åkte jag själv skidor i Oslättfors i lördags i egenuppkörda efter förhållande mycket fina spår.
(Se mer på Oslättforspojkarnas IK & Gävle Skidkamraters hemsidor.)
Fortsätt att koppla av och njut, nu skall jag ut och kratta gräsmattan!
MVH/HM