söndag 24 februari 2008

Lofsdalen dag 2

Solen skiner från enklarblå himmel.
Planerade en långtur till Linsell för att hälsa på min jobbarkompis, men vi fick inget svar från henne så vi planerade om dagen.
Ungdomarna och Marie drog till backen för att åka nerför.
Anders och Lasse åker långtur själva på skoter.

Jag och Alice tog en promenad i snålblåsten. Sen gick vi hem och drog ut en stol på altanen och lapade sol i stället. Åt apelsin och njöt av takdroppet.

Jag har ont i nacken och känner fortfarande av förkylningen, den har gjort kroppen lite extra sliten. Det märks när man är ute och aktiverar sig. Svetten lackar. Jag hoppas att jag ska orka ta en sväng med skotern tillsamman med Marie och ungdomarna lite senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vilka vackra vinter bilder du bjuder på. Här regnar det som vanligt. Man vet inte vad det är för årstid här i Göteborg :-(.