tisdag 1 juli 2008

Fototrissa "Djur"

Kul idé......klart man vill vara med!


Nu har ju jag mycket djur på min hemsida i vanliga fall, då främst husdjur, så den här gången blir det något helt annat!

Vill ni också Fototrissa, gå in här och se hur det går till!


Min första bild blir en älg som jag fotade i våras!




Bild nummer två blir på en lax som sonen drog upp strax före midsommar i Älvkarleby!


Tredje och sista bilden blir ett vildsvin från Tullgarnsslott, tillverkat av en motorsågskonstnär som jag inte minns namnet på.

Ha en fortsatt trevlig dag!

7 kommentarer:

Nygammalt sa...

Tjusiga bilder och så fint du har gjort dem på din blogg. Vilket program använder du? Är lite lat och oteknisk...dålig kombination, ha ha.

Tack för ditt besök igen! =)

Kram.

Anonym sa...

Snygg blogg, ska genast läsa mer. Jag gillar älgen bäst.

Anonym sa...

vilka kuliga bilder2 :d

Anonym sa...

Oj, vilka djur! Laxen är ju enormt stor eller (jag är ingen fiskare som du förstår). Älgen vet jag är ett stort djur (fast jag bor i stan!!). Tur att inte vildsvinet var riktigt. Här börjar finnas vildsvin i skogarna. Som tur är har jag inte stött på något. Fast dom kanske blir räddare än jag.......inte varje dag dom möter en häxa med stor svart hund!! Kram Anette

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Skoj att du hänger med i Fototriss! Och det här var nog veckans första motorsågade djurbidrag =)

Nygammalt sa...

Tack för tipset och trevlig helg.

Kram.

Stina sa...

Vilka fräsiga bilder du!:-)
Kramis