onsdag 30 juli 2008

Nu provar vi igen!

Bilder från Madame Nyberg hoppas jag att ska ramla in här nu!

Alla bilder ska vara klickbara för större format!

madame1

Underbara örngott som madame syr själv med tryck!

madame10

Flaskor i back med härlig patina.

madame11

madame12

Bjudgodis, som jag kunde låta bli!

madame13

Underbar hörna av nostalgi!

madame14

Madame hade hittat en massa underbara liv och andra underkläder på vinden som var helt bedårande.

madame2

Burkar på rad!

madame3

Entrén är inte fy skam den heller. Hela konceptet är !!!

madame4

Änglar visst finns dom!

madame5

Smuts under naglarna hör sommarens trädgårdsarbete till och här finns massor av underbara tvålar att putsa sina händer med.

madame6

madame7

madame8

Mera "under"-bara kläder!

madame9

Sist men inte minst, lite pressglas som var svåra att motstå!

Nu när jag ändå är på G kanske det kommer fler inlägg redan om en stund!

Väl bekomme så länge och tack för titten!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad fina örngott o en hel del annat hos madam nyberg,,verkar ju vara en kanonmysig affär.
hmm du bor utanför gävle ser jag. Det gör jag med
närmare bestämt i Lingbo 7 mil norr om Gävle

Anonym sa...

Men vilka fina bilder du tagit. Jag känner knappt igen mig. Står just och stryker en del linnen och mamelucker som jag hittat på vinden för ett tag sen. En del är rätt slitna med de flesta är helt underbar.
Ska strax åka härifrån och bada ett stund. Har hjälp i butiken till kl 3 så jag kan dra iväg en sväng.
Microsemester är åxå vila.....

Kram-Kram
Anna-Lena

Marie Söderberg sa...

hej, kikar in till dej från just..madame nyberg..härlig butik och bloggen växer fram med massa mysiga bilder..kikar nu runt lite mera på din sida..ha det gott/Marie