måndag 21 juli 2008

Idag har här slitits.....




Nu har ryggen fått sitt....ogräsrensning för hela slanten. Men nu är jag klar för stunden.


Idag vill det sig inte med att lägga in bilder, verkar vara serverfel, men jag försöker igen lite senare.



Har pysslat i trädgården hela dan idag och flyttat krukor, plockat jordgubbar, hallon och smultron.



På kvällen var det dags att åka till Valbo och fylla på skafferiet och på vägen hem blev suget efter att slippa laga mat för stort så vi passerade en Kinarestaurang och köpte hämtmat. Detta innebar att jag nu ligger som utslagen i soffan och bloggar.


Fy va mätt jag blev!


Men gott var det!


När vi var i Valbo drog ett jätteoväder förbi med regn och åska, bra för potatisen minsann.



I morgon ska jag åka tillbaka till Madame Nyberg och handla lite.
Go tjej det!



Nu ska jag prova med lite bilder igen!






3 kommentarer:

Vardagstugg sa...

vad fint du hade gjort med bilderna! Kul att sitta och pyssla vid datorn =)

Trevlig kväll

Annelie

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga färgglada bilder:)

Kram Annica

Madame Nyberg sa...

Hej igen!
Men vilken röta med pardörren.
Ibland ska man ha tur som en tok.

Kram-Kram
och vi ses

Anna-Lena