onsdag 9 februari 2011

Långledig!!!!!!!!!!!!!

Härligt att ha några sovmornar att se fram emot. Jag ska vara ledig i fyra dagar och ladda mina batterier med mys, shopping och kanske lite städning. Ja jag vet att det kanske inte är att vara ledig, men ibland är det skönt att ha tid att göra de där djupdykningarna i garderoberna till exempel. Jag tror inte det blir så betungande.
I morgon startar jag med en shoppingsväng med sonens flickvän Malin. Skönt att ha en liten tjejträff och prata lite strunt, fika och kanske göra ett och annat fynd. Småtjejerna Alice och Pepsi får också hänga med. De har tokbusat idag igen och det är kul att de går så bra ihop.

Sen är det förstås vägdag i morgon också.....känns inte som det kommer att gå så bra men jag får kämpa på. Bara 2,5 kg kvar till matchvikt, men kanske tar jag lite extra inför badsäsongen också om jag orkar. Men nu har jag stått stilla i tre veckor, jäkligt segt.
Nu ska jag ta en sängfösare och drömma sköna drömmar.....
  
Jag ska byta toppbild, vem röstar ni på?

Inga kommentarer: