måndag 28 februari 2011

Olof Palme får dagens överskrift

Ja idag är det 25 år sedan det hemska hände som skakade om oss alla rejält. Alla minns vi också vad vi gjorde den dagen. Jag minns till och med natten eftersom jag var vaken och lyssnade på radion. Men minns inte tiden då nyheten sändes första gången. Junior var 1,5 år och vi var ensamma han å jag. Tänk jag minns till och med vilka påslakan jag hade i sängen just då! Egendomligt! Kan även känna känslan av osäkerhet då man gärna ville tro att det var 1 april och att det var ett dåligt skämt!

Nu har det alltså gått 25 långa år och vi har inte fått nån lösning av mordet. Hoppas på under!!

testtop

I helgen klippte jag sönder en fleecefilt och virkade sedan ihop den igen, till en rund sittdyna. Blev riktigt bra kan jag säga. Bild får komma en annan dag. Nu sitter jag på jobbet och gör ett snabbinlägg.

Får bli mer en annan dag!

Tjingeling!!!

1 kommentar:

Mia sa...

Letade efter din mailadress, & skrollade runt på din sida... :)

Den runda dynan i fleece vill jag se.. :) Wow! vilka nice idéer du har Kerstin! *gillar skarpt* :)

Ja, & Tack för att jag fick följa med till Malin på Inredningspartyt idag, det var trevligt.. :)

// Mia