onsdag 13 augusti 2008

101 inlägg har det nu blivit här också!

Ja tänk, nu har man missat att man gjorde det hundrade inlägget häromdagen, men då firar jag det hundraförsta i stället. Och apropå fira....... i morgon ska sonen firas.
Han fyller hela 24 bast och jag som bara är 27, hur går det ihop? Men det är väl bara att inse att åren går. Tänk att det är 24 år sedan man var gravid. Den sommaren var det också OS och junior blev ju sporttokig. Macahan gick i repris sena kvällar och roade mig när jag inte kunde sova på nätterna.

Läser du det här junior så vill jag bara säga Grattis i förskott och ha en bra dag i morgon. Jag har fixat smörgåstårtan!

blogg

När vi ändå är inne på mat så ligger jag efter i veckans uppdrag. Gubben och min son ska ju iväg till Norge i helgen och jag ska ju laga mat som de ska ha med. Lite bakat vill de säkert också ha och jag har varit borta på kurs så nu är det bara fredag eftermiddag kvar att hinna med allt på. Hur fan ska jag hinna?
Det kommer jag säkert att göra, om jag inte får en infarkt innan! Puh!

Bild 414

Man skulle va katt!!!!

Inga kommentarer: