fredag 22 augusti 2008

Ring of fire!


Lyssnar just nu på en favvolåt med Johnny Cash....Love is a burning thing........Ja "Ring of fire" är verkligen en skön låt. Även Brolle gör den med hedern i behåll.

Ibland soffar jag ner mig i musiken rejält.
Framför allt när jag är ensam hemma och kan spela vad jag vill och sjunga för full hals.
Så befriande!



Idag slöar jag i soffan med skön musik och många ljus tända.
Har slitit ont i trädgården under eftermiddagen så ryggen ger sig till känna. (förbannade diskbråck)
Tänkte kasta mig över tyghögen och symaskinen men det blev som sagt soffan i stället.

Ska strax klä på mig och smyga ut på en kvällspromenad med Alice sen tar jag nog ett glas rött innan jag kryper i säng. Det är ju min sista gräsänkakväll.

I morgon blir det 100-års kalas och jag vet inte vad jag ska ha på mig inte vad jag ska köpa till födelsedags"barnet" heller. Får kliva upp i tid i morgon och dra in till stan och söka efter nåt kul!




Till festföremålet säger jag "Naturliga ting åldras vackert"

"Basisten har fått kompledigt"












Inga kommentarer: