torsdag 28 augusti 2008

Men hallååååå!


Vart tar tiden vägen?

Jag har aldrig varit med om stressigare veckor så här i augusti. Har varit på resande fot i tre veckor och det känner på att vara bort två, tre dagar per vecka från kontoret.

Nu verkar det som det ska lugna ner sig en aning framme i september i alla fall.


Den här veckan har jag varit i Dalarna (förra var det Hälsingland) och bott i ett riktigt råttbo, men maten var helt okej så jag kunde stå ut med shabbigheten på rummet.


Dagens höjdpunkt var att jag blev Guldmedlem på viktväktarna.
Det innebär att tre månaders jämviktsprogram är avklarade.

Totalt blev det -32 kg och jag funderar på om jag ska försöka några till, för jag är ju fortfarande inget benrangel, men jag får se hur det går och om jag orkar kämpa neråt igen.

Så småningom kanske jag vågar visa nya före och efter bilder, men inte idag!


Ha en skön kväll, nu ska jag uppdatera Trädgårdsbloggen också!


Tjillevippen!

2 kommentarer:

Madame Nyberg sa...

Grattis till viktminsknigen!
Stort gjort!!!!!!!!

Kram-Kram

Hemmet Är Min Borg sa...

mycke bra kämpat med vikten
många kramar på dig bra!!!!!!!!