måndag 26 november 2007

Fåfänga!!!

Ja som ni säkert redan förstått så kan jag vara lika fåfäng som jag kan vara en skogstamefan!
Idag har fåfängan fått sitt. Har varit på månadens besök hos Studio Q och klippt naglarna och fått de lite preparerade. Kunde inte låta bli att göra lite dekorationer.

Men fy va otäcka de såg ut i närbild!
Men de ser superfina ut i verkligheten.
Tjejerna på StudioQ är superduktiga.
Kika in på deras hemsida om ni vill!

Annars har dagen varit full av stressiga arbetsuppgifter, men jag hann iväg till DollarStore på lunchen och gjorde några fynd där.

I morgon kanske det blir ett roligare inlägg!
Vi kan ju alltid leva på hoppet!

Tjillevippen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fåfäng skulle jag kunna testa att vara nu, när jag inte har jord under naglarna...

Linda Lunda sa...

ÅHhhhhh ÅHhhhhÅ Åhhh så FINA!!!
Linda