tisdag 27 november 2007

Tisdagstemat - Pynt!

Ja ibland har jag försökt att tänka till lite extra om tisdagstemat.
Nu tycks det vara bara en sak som tänks i hjärnan och det är julpynt.
Ja hur jag än försöker så är det vara det ordet som återstår.

Jag gillar julpynt men det får inte bli för mycket.
Jag gillar det traditionella väldigt mycket men bryter gärna av
med något hypermodernt pynt lite här å där!

Men en egen tillverkad klassisk krans är ett bra pynt tycker jag!

PS! Jag har tagit semester på fredag för att kunna börja
tokpynta inför advent.

Precis när jag publicerat detta inlägg kom jag på att mitt inlägg igår också handlar om ett slags pynt! Pynt av naglar!

7 kommentarer:

Randi sa...

Oj, så många fina kransar du har tillverkat!

Anonym sa...

Har du gjort de där kransarna?! Hur gör man, jag vill också kunna :D
KRAM!

Anonym sa...

Hej på dig, nu är jag här och läser :) Måste ju se dina fina pynt igen - de vackra kransarna! Ha det gott och kul att läsa lite mer om dig.. 8`)

Anonym sa...

Ja inget går upp mot en hemmagjord krans. Fina!

Mobergskan sa...

Hej på er alla!
Kul att se att ni tittar in och ni som är nyfikna på kranstillverkning kan få lite tips på min andra blogg.
http://oslattfors.tradgardsblogg.se
Lycka till!

//Kerstin

Anonym sa...

Jättefina kransar du gjort eller är det inte dina verk..
Hur som helst ligger de som ett smycke på den vita snön:-)

Anonym sa...

Jättehärliga kransar!