fredag 23 november 2007

I morgon är det lördag!

Då ska jag åka till Fullerö Handel!

Därifrån har jag ALDRIG åkt tomhänt!
Visst är det konstigt med såna affärer?

Det liksom ligger grejer på hyllorna och skriker:

-Kerstin kom och köp mig, jag vill bo hos dig!
Hur ska man då kunna motstå?

Min man har inte riktigt förstått detta så i morgon ska han få följa med.
Han ska nämligen välja ett till fågelhus. Sen blir det säkert mer saker som HAN inte kan motstå!

Vi tar med oss bror och svägerska också.
Ja självklart har vi en kombi! *skratt*

Jag ska köpa Sias juliga metallhjärtan, i rött och zinkfärg. De är bara såå fina.

Det som ger lite smolk i glädjebägaren är att tandläkaren ska ha sitt idag. Blir nog minst ett par tusenlappar fattigare där. Trist att behöva betala för nåt som inte är skoj ens!
Ha en bra fredag och lördag så blir det kanske visning i morgon kväll på det som "skrek" sig med hem från hyllorna i Fullerö!


1 kommentar:

Dubbelörn sa...

Vilka härliga fynd!! Smart drag att lägga in lite Biltema sådär. ;)

Kramar