fredag 16 november 2007

Ja då var det äntligen fredag!

En dag jag längtat efter hela veckan!

Tänk att det är sådan skillnad på dagar.
Mycket lättare att jobba en fredag än en måndag?
Varför?
Hi hi jag jag vet! Men säger inget!

I helgen ska vi ut och ta adventsgranar till altanen.
Ska boa in oss i pergolan men ljus och mys så det ser riktigt välkomnande ut för våra gäster. Och naturligtvis för oss i famijen också.
I kväll kommer Mini hem till oss, det är alltid lika trevligt att ha honom hemma när gubben jobbar. Skönt med sällskap och Mini och jag kommer bra överens.
Nu är det så jäkligt att jag har fått en påminnelse på en räkning som jag måste kolla upp så inlägget blir inte längre än så här!

Ser inte bra ut när "ekonomen" får en påminnelse, men
ÄVEN SOLEN HAR FLÄCKAR!!!

Å kanske är det Telia som varit för snabb med påminnelsen, vi får se! Jag lovar berätta vems felet var! Hi hi

Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: