söndag 11 november 2007

Svårt att hålla igång två bloggar!

Jag har lite svårt att skilja dem åt.
Vill ju gärna behålla trädgårdsbloggen också, är ju mest van med den.
Ja ja vi får allt se hur det går.


Idag har det varit fars dag.
Ytterligare en uppstressad kommersiell dag i vår almanacka.
Vi firar inte så mycket.
Min son ringer kanske sin pappa, jag ringer min och min sambo ringer nog sin.
Vi kan inte åka idag eftersom sambon jobbar, men vi hälsar på dem en annan dag i stället.

Idag tog jag en promenad med hunden Alice till sonen för att kolla hur långt han kommit på sitt bygge.

Oopps! Väggar på plats! Oj vad det går undan när grabbarna svingar sina hammare. Otroligt spännande att se hur det blir.

Här uppe på backen syns början på huset!


Här reser sig väggarna en efter en.
I morgon ser vi nog några takstolar på plats tror jag.


Kan inte låta bli att slänga in en krans här också.
Gjorde en till mig själv alldeles nyss som jag själv tycker blev kanon.

Bara ljung och lingonris i den här!

Finns fler att beskåda på den andra bloggen!

http://oslattfors.tradgardsblogg.se/

Ha en fortsatt skön söndag!

"Den första kärleken är som den första snön: man ser spåren tydligt."






2 kommentarer:

Stina sa...

Vad fint du gjort. Väldans...Kramis

Moa sa...

Jaså du huserar på två ställen du.. också.. får jag väl säga. Roligt att se sonens bygge.. det ser ut som det går bra.. men vad vet jag.. =).. Fin krans också..den sulle sitta fint på min vita dörr..=)Monica