måndag 12 november 2007

Stolt mamma och ........

även stolt sambo.
Ja idag imponerar både sonen och sambon på morsan.
När jag kom hem från jobbet hade de rest alla takstolarna på juniors nya hus.
Det är så det tåras i moderns ögon när man ser hur huset växer fram.
Tyvärr var det så mörkt när jag kom hem att ett foto var omöjligt att ta.
Jag åker förbi och fixar det i morgon bitti.

Men vädret var inte på deras sida idag,
det har ömsom regnat ömsom snöat,
men de har kämpat på ändå.

Jag gjorde hemstampad potatismos till dom när jag kom hem
med lite falukörv och pepparrotssås.

Då blev det jubel även om sambon står över såsen.
Han gillar inte mina wasabiärtor heller, så dom får jag ha ifred.

Jag ska nu kika i arkivet om jag kan förgylla detta inlägg med någon rolig bild.

Det gick inte alls nu det så ni får vänta till i morgon!
Ha en skön kväll!

Men se på tusan, nu gick det! Sov gott!

Inga kommentarer: