lördag 17 november 2007

Vad göra idag?

Ja idag blir det förhoppningsvis lite aktivitet med sambon.
(ja ja jag ska inte skriva nåt hm hm)
Men lite skog och gran ska vi allt försöka åstadkomma.
Å fågelstugan måste upp!
Kommer att bli fint med granarna i pergolan.
Känns som om jag kommit på nåt som inte grannarna kommer att ha.
Jag tycker inte om att vara som alla andra!
Det är bara tråkigt!
Men va sjutton, vi har ju inga grannar????
Nä inte på nära håll men hos oss räknas alla bybor som grannar!
Naturligtvis blir det ett besök hos sonen och bygget.
Ska ta några bilder nu när det är dagsljus.
Sen har jag kokat en härlig köttsoppa som Junior får bjuda sina kompisar på under dagen.
Kram på er alla!

3 kommentarer:

Stina sa...

Välkommen tillbaka!puss

Stina sa...

Grattis fialotta!:-)

Stina sa...

Kan du skicka din adress till mig fialotta?;-) Kramis